FÖRLÅT

Dag 5 - Jag ska vara ärlig, jag har ätit! Tre knäckebröd, men jag var så jäkla sugen på nått! Så jag ansåg att det var bättre att äta knäckebröd än något annat. Kanelknäcke med , åh va gott! Oh så har jag bara druckit en shake idag, måste dricka en till sen! Annars blir min kropp konstig! Menmen, Life goes on. Och så bara MÅSTE jag berätta om en sak!

Igår på gympan så skulle vi paddla kanot då, oh jag hade glömt mina kläder, men jag var med ändån(jag hade klänning den här dan). Så då sätter sig jag och Emelie i en kanot då och börjar paddla ut mot Kalmarslott, och vi har jätte kul oh det är varmt oh vi solade oh allt. Men så bestämmer vi oss för att vända, och Emelie hade suttit bak hela vägen, så vi tänkte att vi kunde paddla till nån kant för att byta plats. Så paddlar vi till under en tunnel, där det fanns lite mark vi kunde hoppa upp på. Och precis när jag ska ställa mej upp då så börjar kanoten att gunga och jag tänkte bara: - Nu är det kört. Och det vart att . Vi åkte i, med huvudet före på flera meters djupt vatten. Och jag får panik för att jag har sån fobi för vatten oh hajar oh sånt. Men så ser jag att mina skor inte är kvar,och så tittar jag ner, och då singlar ena skon ner, så ja. vad ska skulle jag göra? Jag dök ner efter den, mysigt verkligen! Men så hittar jag inte den andra, men den låg i den vattenfyllda kanoten. Herregud, jag oh Emelie börjar skratta oh försöker kavla oss på kanten, men kanoten flyter iväg och ingen av oss vill hoppa i och hämta den. Men då kommer Katerine oh Hanna oh hjälper oss, sen kan vi paddla tillbaka. Och det värsta är att vi trillade i precis vid stationen där alla ungdomar väntar på bussen, och vi såg hur alla glodde oh skrattade. Pinsamt? JA! Så sen fick jag åka hem med lite mixade kläder, eftersom min klänning oh tights oh kofta var dygnsura. Haha . det var banne mej dagens!

Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv , här är jag idag ,
image1444


Hadet!
// Lapplisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback