Dagboksinlägg-Izabella

 Hälsningar från en sjukling.

Tisdag. Jo ännu en dag av veckan har gått och det har inte varit någon vidare trevlig start kan jag berätta för er. Har nu varit sjuk och tvingats vara hemma ifrån skolan i hela två dagar och jag är redan fruktansvärt trött på det. Så imorgon tänker jag banne mig ta mig till skolan med eller utan min förkylning! Jag vet att det verkar väldigt fel och lustigt att vilja besöka den ack så "omtyckta" skolan men det är alldeles för ohändelserikt att sitta inne framför MTV hela dagarna.
    Dagen som gått är inte mycket att tala om, för som nämnt har det varit ovanligt ohändelserikt. Ni kan då alltså tänka er hur ofantligt tråkigt det varit idag om det har varit mer ohändelserikt än vanligt! Mitt liv är ju på gott och ont inte särsklit dramatiskt. Det intressantaste idag har väl varit att jag klarat ta mig ut hela två rundor med hundarna. Det ni, att få gå två promenader i Karlskrona! Lyckan är stor idag som ni nog förstår.
   Nu ska jag ta och försöka krya på mig tills morgondagen och det görs bäst genom en kopp te, en halstablett och sist men inte minst en alvedon! Önska mig ett lycka till, det kan behövas. See ya


Vill bli frisk och kunna "glittra" som vanligt igen!
 Där var jag allt fyndig ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D

Postat av: Isabelle

Oj. Har du blivit ännu sjukare? :'|

2008-09-17 @ 16:34:08
URL: http://spaceless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback