Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Jag kan ju först och främst börja med att berätta att jag tycker så mycket bättre om tisdagar än måndagar. Gårdagens kväll var i och för sig lyckad som väntat men överlag var måndagen en mindre trevlig dag och bara dålg för hälsan. Idag däremot, vad härligt och bra det har varit! En lugn morgon på Saltö med pojkvännen sedan en kort skoldag fylld av skratt med tjejerna, kan det bli mycket bättre?
  Jag kan inte heller påstå att kvällen har varit något att klaga på. En långpromenad med Ivona och hundarna följt av en kopp varm choklad inne i värmen, mys. Mitt goda humör verkar för tillfället vara helt oförstörbart och ack vad jag trivs med det. Att jag nu snarast måste ägna mig åt lite skolarbete stör mig inte alls, det ska nästan bli kul att göra lite nytta. Men märk nu ordet nästan, jag tycker för guds skull inte det är kul med skolarbete! Innan jag dock sätter igång med nyttogöran ska det bli lite fika med familjen. Tänk att ens lilla mamma kan bli så glad över att man bara är hemma en kväll. För det är just det min mor är, glad över att jag för en gångs skull är hemma. Ja, jag kan väl hålla med om att jag har varit ute och ränt runt en hel del nu den sista tiden. Men oh andra siden har jag för det mesta varit på den där förbaskade Saltön, så det är icke så illa. Nä som sagt nu är det skolarbete! See ya

Min pöjk, Alexander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback